Innholdsmarkedsføring

Jæger Automobil
Innholdsmarkedsføring
About
Mange assosierer Jæger Automobil med Toyota. Men er det mulig å gi navnet flere assosiasjoner? Jæger Automobil brenner for mer enn å selge biler. Sikkerhet, miljø, fagkunnskap, verksted og innovasjon ligger sentralt i filosofien deres. Hvordan kunne dette bli en del av assosiasjonene med Jæger Automobil? Gjennom innholdsmarkedsføring fikk de utfordret nettopp dette. Fra kumøkk til service I fem artikler kunne Jæger fortelle om hybridbiler, den spennende utviklingen som skjer innen for hydrogenbasert drivstoff for biler (din neste bil kan faktisk drives av kumøkk!), hvordan man pakker bilen til sommerturen, hva man gjør dersom man kommer først til et ulykkessted og hvordan service på bilen kan gjøres unna på 60 minutter. Gjennom fire uker rullerte artiklene på forsiden av bt.no. Nesten 12.000 bergensere klikket seg inn på artiklene og leserne brukte gjennomsnittlig over fire minutter på siden. Klikkvinnerne ble artiklene om førstehjelp og ekspress-service. -Treffer bergenserne Astrid Fjeldstad, marketingsjef hos Jæger Automobil, gleder seg over resultatene på kampanjen. - Det er tydelig at denne type kampanje treffer bergenserne i lesemodus og innbyr til kunnskapsinnhenting om vår merkevare, produkter og tjenester utover rent bilsalg. Denne type informasjon er ikke alltid lett å formidle via vanlig bannerannonsering. Jæger er en sterk merkevare i Bergen, og det er viktig for oss å formidle våre verdier til bergenserne: Samfunnsansvar i form av sikkerhet, førstehjelp, miljø og fagkunnskap, som var temaene i sommerens kampanje.
Published 15 mar 2016
Click the button on products to create an inquiry